tisdag 19 augusti 2014

Dödens Lammunge Måste Tala Om... Sangus Vengeful Brutality (Demo 2013)

Killarna i Sangus ser ut att kunna ha ihjäl mig genom att bara blåsa på mig. Det är mycket muskler och jävligt macho. Kvintetten som huserar i Providence, Rhode Irland i USA sparar fan inte på krutet på sin demo Vengeful Brutality. Musiken är en jävla häxbrygd av kängpunk, Death och Black Metal och en slev av rock'n'roll. Jag rycks med och hytter med näven och stampar med bockfoten mellan varven och det är fan inte många band som lyckats få mig att göra efter 1994. Tre låtar river dom av i ett helvetiskt getknullstempo utan pardon och när det är slut önskar jag att det fanns mer. Som tur är har dom släppt ytterligare en demo och en fullängdare som jag tänker spisa nu direkt efteråt.

//Dödens Lammunge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar