söndag 19 maj 2013

Distortion Faith #4


Hade ju helt glömt bort att nämna att DF#4 har varit ute ett tag nu, tanken var att jag och Jonny skulle recca härligheten tillsammans men han neggade ur av olika anledningar så jag gör det väl själv. Finns egentligen inte så mycket att anmärka på här överhuvudtaget, förutom att jag skitnödigt tycker att det är lite... lättjefullt att använda illustrator för att få till en klippocklistraestetik. I övrigt är det som vanligt bra intervjuer med Honnor SS, Peroxide, Tatuerade Snutkukar och Vaaralinen och allt är jävligt snyggt som vanligt, även om jag tycker att vissa individer i redaktionen borde ta fram limstiftet och saxen istället för tangentbordet och musen som sagt. Ja just det, en smått underhållande turnédagbok från någon Terrible Feelings-vända bjuds det på också. Kommer inte ihåg vad blaskan kostar men 15 spänn har jag starkt för mig att det är. Beställ från dbeatrawpunk@gmail.com

//Paulus

Situation Soundtrack: Sixteen Horsepower - Alone And Forsaken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar