måndag 22 april 2013

Vi Måste Tala Om... Iron Lamb/Motörbreath - Split MLP (High Roller Records)




Pålle: Snyggt jävla omslag. Snygga jävla band.
Jon: Center of the Universe heter den här dängan.
Pålle: Ja, jag frågade faktiskt Gurra om det var honom den handlade om, och "Ja" blev givetvis svaret.
Jon: Jag gillart som fan. BRA Maidensolo!
Pålle: Godkänt.
Jon: Appselut, VÄL godkänt. Ta Motörbreath nu då.
Pålle: Fan vad arg han låter.
Jon: Hjärnsläpp här, vilka var det som gjorde Motörbreath?!
Pålle: Ditt appseluta favoritband Metallica...
Jon: EXAKT! Därför jag aldrig velat lyssna in mig... Vad emo det var, det trodde jag inte. Trodde det skulle vara mycket enklare, inte Skitkids-rocknroll. Ouff, SÅ avslutar man en låt! Man får mersmak. Lite väl lite variation på sången, det blev la så att han som inte kunde spela något instrument fick sjunga. Ja just det, du kan ju skriva att Iron Lamb har ny sångare och att de ska lira i Linköping snart förresten.
Pålle: Va? Har Gurra slutat?!
Jon: Häng med i SCENEN för fan!!!

//Jonny & Pålle


Iron Lamb
High Roller Records


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar