torsdag 18 oktober 2012

We Have A Sinner!


Hamphuz och Wehrwulfz inläggsbattle är nu avgjort och segrande ur den striden gick den sistnämnde ynglingen. Grattis grattis! Hamphuz kommer givetvis att hånas i dagarna sju medans den tillfällige favoriten vunnit min gunst samt härliga priser i form av ett par feltryckta Svartrit-promos som donerats av våra vänner och allierade Obsessed By Cruelty. Som ni ser på bilden här nedan kommer jag även att i min välvilja emot Invictus Jugend att ge dem fler priser för deras framtida battles. I potten ligger det bland annat rariteter som det vita ultralimiterade Bathory Hordes Sweden-linnet och en Unpure-patch med silvertryck, som donerats av NCF, som i sin tur fått den av Erik från Watain för en mindre evighet sedan. Om det är han eller Håkan som står bakom tryckandet av den förtäljer dock inte historien. Då såväl Hamphuz som Wehrwulfz är stora beundrare av alla de tre nämnda banden hoppas jag att detta ska sporra småskitarna till framtida storverk. Patronbältet behåller jag dock och det är mest där i form av ett W för att poängtera Wehrwulfz ställning som min nuvarande favorit av de tvenne. Då del två av Vice-dokumentären One Man Metal nu är ute på tuben kan vi nog se fram emot returmatchen de två ynglingarna emellan inom en snar framtid.

//Paulus

Situation Soundtrack: Unpure - RapistM.O.P. ft Jay-Z & Teflon - 4 Alarm Blaze, Army of the Pharaohs - Seven och A.M.S.G. - The Principle of Evil Becomes the Ideal of the Prometheus i sin helhet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar