måndag 14 maj 2012

הר מגידו

Ett steg närmare publicering då. Omslaget till SS #1 är klart, förutom lite finlir som ska fixas till. Går och skjuter mig i huvudet om det ska strula till sig med något mer nu. Jag har varit en slavdrivare och jag har totalt våldtagit och pissat på Ragnars konstnärliga frihet, det ber jag ödmjukast om ursäkt för. Du är en klippa. Till nästa nummer anlitar jag en ett Koreanskt tecknarteam som är vana att låta piskan smeka deras ryggar. Har vi tur kommer skiten ut innan De Fyra Ryttarna rider in över Megiddo och krossar Tellus till stoft. Just nu vet jag faktiskt inte vilket jag längtar mest efter.

//P.

Situation Soundtrack: Ofermod - Mysterion Tes Anomias

Ragnar och Paulus - Cursing The Delay From Beyond



1 kommentar:

  1. "Går och skjuter mig i huvudet om det ska strula till sig med något mer nu."

    TAR DET SOM ETT LÖFTE

    SvaraRadera