fredag 21 oktober 2011

Wordfeud Ist Weltkrieg

Hatet brinner, Herre Satan vad hatet brinner. Jag kan helt seriöst inte finna ord för hur mycket hatet brinner. Först blir jag så jävla ägd av en gammal BM-bekant att det inte finns. Precis när man trodde att man hade en sportslig chans fläskar han in "MORD" som sista ord för idiotpoäng ifrån helvetet.

Givetvis avskräcker denna förlust mig föga då jag är en fullblodsidiot av rang, men jag  har varit tvungen att ta en välbehövlig paus från dagens parti då karln är en jävla wordfeudrobot.

Som om denna förnedring inte vore nog, så har mitt ex lillasyrra, den lilla skitungen, vunnit över mig och triumferande lagt upp resultatet på fejsbokkk. Detta kommer att bestraffas hårt. Mycket hårt.

FOADIFLAMF, skitunge...
Jaja, trots alla motgångar så finns det trots allt goda nyheter. SS-favoriterna Midnight är på gång med sin fullängdsdebut Satanic Royalty. Det låter för jävla bra. Mer om saken här. Är du en sådan där självskadande emosnubbe som bara gillar autistiska enmansband med låttitlar innehållandes fler bokstäver än alfabetet bör du skita i att kolla upp det dock.

Men mest pepp av ALLT i hela det kända kosmos är att orginalsättningen av (The Trve) Sugababes kan komma att återförenas. Jag sprängs nästan av förväntan och förhoppningen att dom ska krossa det nya, untrvea Sugababes. Deras blotta existens gör mig mer hatfylld än det faktum att Mayhemcoverbandet Mayhem och Misfitscoverbandet Misfits fortfarande tillåts att finnas till.



KGB måste förövrigt vara den största Mutya Buena-motståndarn som Tellus har skådat sedan tidigare nämnda ex, som inte ens kunde föra den stora sångerskan på tal utan att hånfyllt referera till henne som "Mutta". Jag försökte få henne att uppskatta det här mästerverket och fick till svar att "Jag skiter i fucking Mutya! Hoppas hon dör! Får alla benen krossade av en jävla sumobrottare och sen att hela hennes fejs slits av av en krokodil, sen ska hon få en glödlampa upp i fittan!"

Hatet brinner onekligen där också.

P.I.G.

P.S. Är det verkligen meningen att man ska höra "I Am A Negro" istället för "I Am An Eagle" när den store R. Kelly framför mästerverket The World´s Greatest? Måste ju vara medvetet. D.S.

(The Trve) Sugababes

Situation Soundtrack: Rocket From The Crypt - Used, Hot Snakes - Suicide Invoice, Paul Morell ft. Mutya Buena - Give Me Love, Sugababes - Shape, Iron Lamb - Poison och Acursed - Livet Är Den Längsta Vägen Till Helvetet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar