tisdag 27 december 2011

Öl Ist Krieg

Då vi verkar ha bloggosfärens lataste läsarkrets så skiter vi i Beer Wars-tävlingen och kör ett regelrätt lotteri istället. Inte en enda fyllehistoria har trillat in. Så, skriv din mejladdress i kommentatorsfältet så kommer vi helt enkelt skriva alla deltagares adresser på små lappar och stoppa ner dem i en stormhatt, skaka om och dra två vinnare av filmen i fråga.

Fy fan vilka bekväma svin ni är alltså.


//P. Invictus II

Situation Soundtrack: Dråpsnatt - Gasten och Mgla - Hearts Toward None

4 kommentarer:

  1. henrik_allberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Det finns så många fylle historier att välja i mellan, men vi tar den första! Jag är 13 år gammal och har fått tag på en 70's alltså 70 cl ren sprit! Dessa 70 cl potatissprit delades upp i två och respektive 35 cl hälldes upp i två plastglas med pripslogga stulna från pizzeria slavia (Eddie Meduza uppträdde där senare). Plastglasen med sprit i drygades ut med slödrick i form av cola. Det hölls för näsan och klunkades. Vi satt i ett kök i en lägenhet som socialen betalade, han som bodde i lägenheten hade fotboja och gillade att festa med prepubertala ungdomar, jag rörde mig från det undermöblerade köket in till vardagsrummet dör det fanns en soffa, en stereo och två muskelbyggande skinheads som heilar till ace of spades. Jag sätter mig i soffan och väntar spänt på min första fylla, skinheadsen byter

    SvaraRadera
  3. Musik till ac/dc och fortsätter heila, det är 90-tal så det var normalt. Persiennerna i lägenheten hänger och jag inser att jag vill knulla. Mina könsliga drifter får mig upp ur soffan och i riktning mot malla, 14 år, blond och står på plastmattan i hallen. Jag vet att hon är utom räckhåll för mig men den begynnande fyllan får mig att tänka mer på tonnårsbröst än på verkligheten. Jag står nu upp och tar ett litet staplande steg mot plastmattan i hallen när den begynnande fyllan väller över mig som en vit, kall och bländande lavin. Den tar min unga kropp med sig i en rasande fart, jag faller raklång utanför toalettdörren och spyr på min type-o-negative tröja

    SvaraRadera
  4. Glömde eposten getvarg666 snabel-fucking-a gmail punkt com

    SvaraRadera