lördag 13 april 2013

Jonny Och Paulus (Och Ana) Måste Tala Om... Beastiality - Ancient Bell Chimes (Advance mp3)



Pålle: Så jävla mäktigt! Så jävla rått!
Ana: Hahahaha!
Pålle: Nifelheim-känslan inbefinner sig diwekt!
Jon: Yes!
Ana: Vilka är det?
Jonny: ****** Och några andra tjommar ur Horden.
Ana: Aha, jag tänkte väl att det var något jag hört förut!
Jonny: Vilket jävla riff det här är då!
Pålle: Vad mer kan man säga än att det är svinbra?
Jonny: Gitarrljudet är så JÄVLA lyckat! Har du fyra hundollon på mackan?!
Pålle: Vi lyssnar ju trots allt på Beastiality, kändes passande.
Jonny: Jag sätter på repeat nu, inge krångel. Så perfekt otajt! Jag hade kunnat leva med liiite mindre delay på sången,
bara en smula.
Ana: Så jävla bra! Jag tänker på att jänkarna kommer vara typ "I ´m sooo into Beastiality maaan!".
Pålle: Hahaha! Årets kassett va?
Ana: Är det kassett det här?
Pålle: Mja, advance-mp3:or som ska släppas på kassett i 100 exemplar.
Jonny: Om jag får gnälla lite så är det för lite gitarrsolon, definitivt för lite gitarrsolon.
Pålle: Säger gitarristen...

Hoondollonsmacka

Kassetten kan förhandsbeställas nu för fyra euros exklusive frakt. Kontakta
beastialityswe@gmail.com för mer info. Lyssnar på ett smakprov gör du HÄR.

beastialityswe@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar