söndag 4 november 2012

Subben (Tinner/The Fruits)


Ja just det. Nepotism SS. Vad är på G?
- Åland i september. Onani är väl brukligt.

Är det till Kajsa-Lottas ära eller har du fegat ut och kör porr ifrån denna sidan milleniumet?
- Njä blir nog att pallra sig ner på jobb en sväng ikväll och ta nån öl. Och använda porren till söndagen.

Jag väntar fortfarande på Spermafesten 1 och 2, Fläsk Privat och alla fina klassiker.
- Fan helt glömt. Lovar fixa i helgen. Måste leta runt lite. Har dom inte på datorn utan utbrända.

Jag kan vänta. Men, ska vi snacka lite Tinner?
-Hedvig i Bromma finns också där nånstans.

Ouff, den är bra vidrig.
- Och nån konstig "ihopklippsgrej" som hette snuskgubben. Lite böggrejer där som är lite halvskumma om man säger så. Och Katti i Farsta.

Jag är en skön fördomsfri kille det vet du.
- Ska även checka med vår ljudtekniker. Han har också dom i samligen har jag för mig.

Du får ge mig det i julklapp, ingen stress.
- Det är ju egenhändigt lagade menyer i dom med bilder på polare och lite sånt

Ännu bättre.
- Micke Eklöf snackade själv i tiderna om en film vid namn Ond Tyngdlyft som han själv tyckte var en av dom bästa. Har dock aldrig sett den.

What?! Ond Tyngdlyft? Bara titeln är ju så brutal.
- Jepp han höll den och en film vid namn Sexspöket som hans bästa. Grejen är den att han sålde alla filmer till en snubbe i Helsingborg som sålde Spermafesten 1+2 och Heta Linjen Horan på DVD. Men den butiken verkar ha stängt

En tragedi.
- Var en jävla massa typ trailers från ett ställe som hette Grottan. Typ nån porrbutik

Bra jävla namn.
- Kanske det vore på plats med en Micke Eklöf intervju till nästa SS?


Ouff, går karln att få tag i då?
- Finns på min vänlista på facebook... Kör tydligen discoklubbar på thaibåtar i Stockholm mellan varven

Dedikerat Tinner-fan

Jag vågar inte.
- Nä jag vet hur det känns, har velat från massa saker ocks men ja.... inte vågat. Har dock tipsat honom om lite filmer smile som han var mycket nöjda med i efterhand


För runk eller för garv?
- Garv. Tror han har bra koll själv på runket

Allt annat vore ju... Märkligt. Men, är det något du vill tillägga i intervjun? Vi har ju bara snackat porr.
- Hahaha! Så det här är en intevju? När kommer detta ut?

I veckan, på SS Internetz Division.
- Ah då kan jag inte avslöja bolaget som släpper oss tyvärr.

Det har vi ju inte ens diskuterat.
-  Nya inspelningarna, 16 låtar som spelades in på 10 timmar i vår replokal (varav 13 låtar framfördes för första gången) kommer att släpps inom en snar framtid

Och det låter som vanligt?
De låtar som är rak d-takt har blivit ännu rakare och de låtar som er mer rock har blivit rockigare. Sången är bättre än nånsin, gitarrspelet bättre än nånsin men trumspelet förblir på samma nivå.


Jag har hört rykten om att ni tvingade eran nya gitarrist att raka av sig sina drägglocks
- Han fick en liten "hint" att det kanske var dags. Men har ser fan ännu fånigare ut nu så kanske var ett rätt osmart drag trots allt.

 Men han spelar på en Jagga, det är bra.
- När han gled hit första gången hade han en Behringer-gitarr med en Harley Benton singel coil-mick och random införskattade trumskruvar. Totalkostnad 50 euro. Men den lät bättre än då vi körde med en Gibson Flying V. Nu kör han Jagga heltid. Surf n crust. Han har ju inte debuterat live ännu, vi hoppas kunna göra det på svensk mark.

Det hoppas jag med. Men det funkar bra med honom? Han såg ut att ha konstiga åsikter.
- Hellre en finne med konstiga åsikter än en svensk med konstiga åsikter. Ska ska spela gitarr, inte ha föreläsningar i powerpoint. Han ska... För han är det lite som när Blazy kom med i Judas Priest. Eller Bruce i Iron Maiden.

Han får ju spela med sina idoler, det måste vara stort för honom.
- Ungefär lika stort som för oss att varje gång man är i Stockholm kunna besöka McDonalds. Motfråga: när är det dags för den första SS festen, festivalen? Då spelar vi gärna

Det är på G. Jag bara väntar på att du ska erbjuda dina tjänster som finansiär. Såatteh...
- Viktor är troligen en av de allra första förutom oss i bandet som hörde Tinner. Han håller fortfarande första demon som bäst. Då felstavat till Tinneri

Det är min baby det.
-  Vad skulle tjockmo-trummisen i Skitdåligt bands heta om hon spelade i Tinner?

Har ingen koll på dem, är det de från Götet?
- Subban.

Hahahaha.
-  Hon har alla kriterier egentligen: tjock, otrevlig och dålig. Men hon saknar ju skreppa som min farsa skulle uttrycka det. Lite konstigt att Norse i Massgrav uppskattade dom på Trucken. Trodde han hade bättre smak.

Jag vet inte vad jag ska säga, har hört någon låt med dem bara. Var inte min påse om man säger så...
-  Som kladdig avföring som hänger kvar i toastolen så man borsta använda borsten för att få bort. Fast sämre.

Jag fattar inte namnet. Vem är Irene? Kan vara min farsas ex exexex, hon är rätt  råochfarlig.
- Jag tvivlar ju på att det är från den franska författaren Irène Némirovsky...troligen mer från Mjölnarens Irene.

Jag fattar ingenting.
 -  Dags att läsa på innan man intervjuer mig. Annars kan det bli så här pinsamt... Nästa gång får Heikki Hernekeittö sköta intervjuerna. Då blir det mer snack om tofurecept än porr.

 Fy fan, jag hatar tofu. Och då kan du ändå ta i beaktning att jag inte ätit en köttbit sedan jag var 17.
 - Farsan tvingade mig att äta stekt lever under hela barndomen. Något jag idag är evigt tacksam för.

 Det härdade och byggde karaktär, det är det du vill säga?
-  Jag har garanterat ätit mer roadkill än någon annan i dessa breddgrader. Snutarna ringde alltid farsan varje gång dom hade ett påkört rådjur eller nån älg. Sen hamnade det på matbordet. Det och lever byggde mer karaktär än vad jag, eller nån annan, orkar med. Nu måste jag kila. Kebaben stänger om 15 minuter!

//Paulus

Tinner Facebook


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar