torsdag 18 oktober 2012

"Jag Pratar Med Dig Idag Om DEATH!"

  "I lived in Sweden for a few years and while I was there the only job I could land was working at crematorium," says Dirtball reminiscing about his eerie past burning bodies. "A friend and I decided we needed to put a visual on the 'Mora Kyrkogarden' song, since it does depict a process that most won't ever see. What you see in some scenes is an exact replication of the crematorium I worked at over in Sweden; 36 bodies in 6 weeks."



Det här är så fantastiskt på så många nivåer att min hjärna inte ens kan börja att  försöka greppa det vidden av det. Och när han börjar köra på Svenska vid 2:05 så imploderade och sprängdes det lilla som var kvar av sagda hjärna på en och samma gång. Enormt stort tack till Spitælsker för att han upplyste mig om den här gigantens existens, jag är dig evigt tacksam min vän!

//Paulus

1 kommentar:

  1. Betydligt bättre än Kottonmouth Kings, snubben borde fortsätta helt solo...

    SvaraRadera