måndag 15 oktober 2012

Holy War - Paulus Och NCF Jiddrar Om Viktiga Saker



Ännu en ny följetong. Ni fattar. Ni kommer senare ha att ha möjligheten att utse en vinnare i varje strid men först ska lärjungarnas Hamphuz och Wehrwulfz omröstning avslutas så att förlorarn kan hånas och vinnarn kan överösas av gåvor.

P:  Köra en cover på Lizzys Holy War, bra eller anus?
N:  Eeeh... inte hört, tror jag. menar du i största allmänhet?
P:  Först Pentagram, och nu DETTA!
N:  Men vafan. Jag gillar inte gubbrock.
Att Pentagram är allt annat är "gubbrock" var vi redan etablerat. Ska jag behöva piska i dig Lizzys storhet nu också? Status Q, ZZ Top och så vidare är gubbrock.
N: Äh, alibimusik. ZZ Top är ju svinbra.
P: Du är ju så ute och cyklar...
N: Snack.
P: Du gillar alltså ZZ Top med gott samvete medans du spottar på Pentagram och Lizzy?
N: Har du lyssnat på Tres Hombres, eller? Fantastiskt svängig skiva. Ganska korkad, men jävlar vad man inbillar sig att man kör tuff bil när man lyssnar på den. Så jävla vitt sväng.
P: Heter jag Ola Ekstrand? Spelar jag i Massgrav? Nej.
N: Skägg nog iallafall.
P: Jag är så upprörd att jag skakar.
 
Situation Soundtrack: Thin Lizzy - Holy War
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar