måndag 8 oktober 2012

F.Y.I.


Hej allihopa. Har fått lite frågor på sistone om lite olika saker rörande SS och dess skribenter så innan jag fortsätter med mitt pojkrumsprojekt så kan jag väl ta och besvara dem lite kortfattat. Ja, vi recenserar saker, men NEJ, vi recenserar INTE mp3:or eller era hemsidor. Vill ni ha något recenserat så kontaktar ni oss på situationskitstord@live.se eller på våran fejsbook eller min privata sådana. Det är inte hållbart för oss att skriva om alla som skickar ljudfiler och pressreleaser, hoppas alla förstår det. Jag har fullt upp med heminredning. Och  nej, bilden på vårat nytillskott Kasper med vargen är inte photoshoppad, utan han var på Kolmården på sin 30-årsdag och hängde lite med samma flock, med alfahanen Tromb i spetsen, som tidigare i år tuggade upp sin stackars skötare. Angående pappersutgåvan av SS, som nu har börjat refereras till som fanzinevärldens motsvarighet till Chinese Democracy så är det på G, mer än så vill jag inte orda om den saken. Skiten har legat i stort sett helt klar på pdf  förutom omslaget, ledarn och lite småskit som ska åtgärdas innan helvetet går i tryck. Det kommer när det kommer. All återförsäljning av de 200 ex som kommer tryckas upp går via Sound Pollution och D-Takt & Råpunk.  Och alla som jag intervjuat de senaste veckorna, era utfrågningar kommer upp inom sinom tid, har kanske 15 stycken som ska upp. Beware. Nu ska jag pyssla vidare med pojkrumsprojektet, som går ut på att få mitt tillfälliga sovrum att se så mycket pojkrum ut som möjligt. Och på tal om pojkar och rum, så kommer Wehrwulf och Hempz senare idag att battla varandra i varsitt inlägg, så stay tuned, som det heter på utrikiska.

//Paulus.

Situation Soundtrack: Morbid Insulter - Antichrist Blashemies EPn, på repeat.

Wall of Death
Bed of War

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar