måndag 4 juni 2012

Kaos Kris och Helvete - Det Är Ju För Fan Inte Vårt Fel



Trodde först att det var något med Nifters Zwedda vill skicka mig när han mejlade och ville ha en platta recenserad. Så var det inte utan det var ett av hans andra band som jag diggat ett tag. Pepp. Hur låter det då? Det är rått, det är bra som fan jag gillart. Mer än så behöver ni inte veta. Gå in på deras bandcamp och lyssna om ni vill ha en dos välspelad råpunk av rutinerade rävar.


P: Hjälp mig recensera nu.
K: Sämst namn.
P: Mm, men skit i det nu. Visst är det bra?
K: Ja. Måste lyssna i lurar.Vad fan sjöng han i början på Nerpissad och Skitförbannad?! "Jag vill ha TJAACK!"?!
P: Texterna finns ju i bookleten, sepe.
K: Blodiga händer någonting sjöng han ju. Men det lät som tjack.
P: Man hör det man vill höra...

//P & K

1 kommentar: