torsdag 5 januari 2012

Saker Som Får En Att Vilja Spränga Hela Kosmos Del 3

Skrivare. Dessa jävla skrivare.

Jag har  bara några få sidor kvar att sammanställa, och nu har färgpatronen i helvetet helt spontant fått för sig att den är slut. Skrivare är lite som förhållanden, ett jävla krångel men en enorm tillfredställelse när det väl fungerar. Just nu är det bra jävla nära till hands att jag begår ett Office Space-liknande lustmord på helvetet med min älskade knölpåk. Fick precis in Hatpastorns storslagna bidrag, och förklarade problemet för honom. Han kontrade med detta. It´s funny because it´s true, som man säger. Jaja, alla intervjuerna är hur som helst klippta, klistrade och helt klara. Det är väl egentligen inte värre än att Hatpastorn, Johannes Nilsson och ledarsidan får ha en ren layout, även om bakåtsträvarn i mig ser rött. Det värsta är att det kommer bli lite stavfel och vissa småskavanker som jag hade tänkt åtgärda nu så här i sista stund. Men, det är trots allt ett zine och ingen jävla C-uppsats som jag påpekade för en viss besserwissrig zynthare som påpekade ett grammatiskt fel.

Må Guds vrede våldta alla världens skrivare ad infinitum.

//P. Invictus II

Situation Soundtrack: Sarcofago - Hate

1 kommentar:

  1. är det för sent att boka två ex till getvargen? vi betalar för oss och vill SJUKT gärna läsa zinet!

    SvaraRadera