tisdag 25 oktober 2011

Situation Soundtrack: Jedi Mind Tricks

Idag droppar Jedi Mind Tricks sin nya platta Violence Begets Violence. Har bara lyssnat igenom den några gånger, men jag misstänker att ingen som redan diggar skiten kommer att bli besviken. Det låter som vanligt liksom. Det är våld, det är mäktiga beats, det är vansinne och det är bra jävla mycket "fuck" och "blood" i texterna i vanlig ordning. Imperial Tyranny, Design In Malice och Burning Mirrors tycker jag är ruskigt feta. Givetvis tjackar ni plattan istället för att ladda ner den, era snåla jävla internetbarn. Braaap braaap!
Paulus Invictus Ghettochylde


There's nothing but ice in my veins, the devil has a mic in my brain

2 kommentarer:

  1. Jag tröttnade på dessa pojkar efter att jag såg dem i Göteborg. Tyckte de var sjukt löjliga.

    SvaraRadera
  2. Jag blev ännu mer pepp på dem efter att ha sett dem i Sthlm.

    SvaraRadera