tisdag 18 oktober 2011

Only Wordfeud Is Real...

Hade tänkt skriva något sorgligt om att Dismember har lagt ner och att East Street också gick i graven alldeles nyligen, men jag orkar fan inte. Jag är upptagen med att få stryk i Wordfeud. Faktum är att dom enda jag inte får spö av är Maran och KGB.

Båda är lika extremt dåliga förlorare kan jag ju säga. Särskilt KGB. Smädelserna regnar som bombmattor. Att man skulle bli kallad något såpass innovativt som "negerloverwinnerbäckwannabe" sporrar mig bara. Och att bli kallad "bög" i feudchatten kontrar jag givetvis med att lägga ordet "BÖG" för krossande höga poäng som gensvar. Så. Jävla. Ägd.

Jaja, som sagt var så är Subbens turnédagbok från Tinners Europavända på G. Och även ett gästspel av våran gamle vän och allierade Johannes Nilsson är att vänta. När exakt vet jag inte. Det vet ingen. Hoppas dom hinner med det innan Apokalypsen nästa fredag bara.
P.I.G.

Situation Soundtrack: Dismember - Override Of The Overture, Wolfpack - Outlaw Vagabond, Ekkaia - Arrastrados och Henry Bowers - Swing Batter Batter Swing.

En helt orelaterad bild på 2+3 från hans bloggarhörna

3 kommentarer:

  1. INTE okej Pålle, INTE okej...

    SvaraRadera
  2. Nej, det var fel av mig att förstöra för alla att genom att spoila Apokalypsen sådär. Sorry.

    SvaraRadera
  3. Vaddå, har EST helt gått i graven? Visste bara att J hoppat av skutan. Vad hände o varför?

    SvaraRadera