onsdag 14 september 2011

Trve Thug Life

Pratar med 2+3 över da internetz. Han vill tipsa om att Arckanums nya platta Helvítismyrkr går att lyssna på här. Den är givetvis Antikosmiskt bra. Han vill också informera om att idag är det 15 år sedan Tupac dog, mest för att han tycker att Hit Em Up är en höjdarlåt, vad fan vet jag. Själv lyssnar jag fortfarande på Changes minst en gång i månaden. Häll ut din 40, lajta upp spliffen och släng på Arckanums nya med andra ord. Det hade han velat, 2Pac, som var ett stort fan av Shamaataes sköna tonkonst. Inge ljug. Jag hade tänkt photoshoppa in en Arckanumlogga på hans döda kropp för att bevisa saken, men sen sket Jag i det när jag insåg att mitt ord är lag. Sådeså. Förövrigt är vissa mashups rätt okej. Sådeså.
P.S. Trash Talk har släppt nytt. Det är guld. D.S.
P.S. 2 Verkligheten överträffar dikten. Jaja, sålänge det inte är Bridget The Midget eller min dvärgcrush Erin så bryr Jag mig föga. Är det förresten någon som har information om den sistnämnda så vore Jag evigt tacksam.
D.S.
//P.I.G.

Situation Soundtrack: Trash Talk - Awake, Bridget The Midget And Blakkout - My Friend Mark, Misfats - Hungry Moments samt Megiddo - The Oath.

Rest In Pieces

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar