lördag 13 augusti 2011

This Is The End

Varför inbillar jag mig att Robyn sjunger "call your girlfriend/it´s time you had the talk/call your girlfriend/say she´s not that smart"? För att det vore bättre, roligare och bekvämare så kanske. Man är aldrig bättre än sitt senaste ligg. Med andra ord är jag världsbäst och det är rätt ensamt här uppe på den bittra toppen. Jag tröstar mig med Rysk porr och skogpromenader.

Annars händer inte mycket, håller på att skissa på en design åt min kompis Elin och hennes mästerliga Spotlicks. Tanken är väl att det ska tryckas tröjor, tygpåsar och fräcka patches antar jag.

Ah, just det. Jag har skaffat en hårstylist. Mer om det senare.
//P.I.G.

(Situation Soundtrack: Roffe Ruff - Aldrig Mer , Victims - This Is The End, The Baboon Show - This Is How Your Story Ends och 40 Watt Sun - Restless)

Do It Like A Corpse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar