torsdag 15 april 2010

Invert the invertion of the inverted cross... eller sug förkrympta gubbkukar!

När jag var en liten pöjk tyckte jag alltid att den katolska prästen var jävligt störd. Som tur är lämnade jag katolska kyrkan tidigt, min farsa och prästen hamnade i en kontrovers och jag slapp därmed snaska prästkuk. Efter några år blev prästen ivägskickad av församlingen och ersattes av några munkar istället.
Varför vet jag inte, men mer vrickad prälle får man leta efter...eller?
Det verkar ju tamefan som om hela bunten är skruvade. De fördömer hederligt homosex, sex utanför äktenskapet, multibla partners, preventivmedel och allt annat sköj här i livet. Själva gifter de sig inte ens.
Stela jävlar kan man tycka.
Fast tydligen är dom ena jävla kåtbockar ändå. På en av de tre stora NO-NOesen; Pedofili, nekrofili och tidelag. Och fan vet om de inte är nekros och djuranuspluggare också.
Jag var skeptisk mot den nya påven från början, då han är gammal SS-soldat. SS har aldrig varit min kopp the (nazisterna då, SS-bloggen är ju som ni alla vet världsfenomenal)
Att han skyddar peddos och säkert är en själv gör ju inte saken bättre.
Som jag tolkar det verkar han vara en jävligt ond person, vilket gör allt lite upp och ned.
Borde t.ex. inte han och Greven kunna bonda rätt bra, snacka hitler och sånt?
Betyder det här att Onkel Kånkel bör kanoniseras och hans låtar skrivas in i psalmboken?
Är Josef Fritsl guds heliga sändebud?
Är Carola satanist?
Mycket att fundera över, helt klart.
Själv hoppas jag att Sverige utropar the war on peddos, anfaller vatikanen och roffar åt sig rubbet.
Är ni inte med oss är ni mot oss, alla katolska präster ska utlämnas och sättas i lite speciella läger.
Själv tänkte jag sno katolska kyrkan på medis, bara squatta skiten och bo och ha spelningar. Softa adressen, stort hus, blir skitbra.



Nä, fy fan! Det blir uppenbart varför de är emot abort, det blir ju mindre barn att knulla då.

Då föredrar jag djävulen, en skön lirare med humor!

/PPD

2 kommentarer:

  1. frän text. fnissade speciellt åt "djävulen, en skön lirare med humor!"

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag hade läst det här inlägget imorse då jag kände mig självmordsbenägen och allmänt less...nu är allt bra igen och självklart ska Onkel kanoniseras!

    SvaraRadera