tisdag 16 februari 2010

Prostata - Promo 2009

Hur man kan vara så ung och låta så arg när man skriker "Cirkuspung, Cirkuspung, jag har cirkuspung" och "Om det luktar popcorn så är det min pung" övergår ju mitt förstående faktiskt. Jävligt rå och bra sång. Tror det här kan bli något med tiden då jag misstänker att medlemmarna i Prostata är rätt så unga. Är man i min ålder så undviker man liksom allt prostatarelaterat snack överhuvudtaget.  Kör lite samtal per msn om bandet och en intervju med dom vid senare tillfälle, okej? Bra skit. Orka recensera liksom. Regelrätta recensioner är Life Metal.
//P.I.G.


Prostata är fan bra, norrlänska skitungar
- hehe kul med lite nytt. lyssnar för andra gången igenom prostatas playlist nu

dom verkar så unga och söta
-Haha! Ja!

Jag visste det! Du vill ligga med deras små pojksnoppar! Hahaha!
- Haha, klart jag vill!


Ska meddela det till bandet! Hårda ungkukar utlovas! Så kan deras nya skiva heta.
- haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar