onsdag 17 februari 2010

Ännu Mer Gaahlman Och Robin...


Hittade den här på någon tjommes myspacesida. Jag fattar inte, vad exakt är det Gaahl har förått här?! Någon tyst överenskommelse om att inte bedriva sodomi med yngre män? Kan man verkligen förråda en sexualitet man aldrig haft? Jag fattar nada. Och sedan att det är ännu mer ologiskt att han skulle vara en poser kan man ju lugnt påstå då homosex inte direkt är något man "poserar" med. Normativ heterosexualitet om något är väl Life Metal, vaginalt sex är ju som bekant den största anledningen i världen till att Liv överhuvudtaget uppstår. Nötter.
//P.I.G.

6 kommentarer:

  1. Jag fattar inte det där heller. Att knulla yngre gillar i rumpan är ju jätte antikristet, anti life och anti ganska mycket annat.

    Och vaddå "No-Gay metal". Alltså, vaddå "No-Gay". No-Gay och No-Trends och No-Gaygoroth (oj vad rolig han var) och No-Gaayhl och gud vet vad. Väldigt konstigt placerade bindestreck. Men om man nu tänker att han menar "No Gay Metal" så blir det ändå inte logiskt. Specifikt vad i Gaahls metal är homofilt? OK att den inte är så bra, men dålig och sodomit är inte riktigt samma sak (om man inte är dålig på sodomi). Vad jag vill ha sagt att är att det finns inte så mycket (något alls?) i Gorgorgorgorgorgoths texter och musik (eller något annat Gaahl har pysslat med, vad jag vet) som antyder någon som helst male-on-male action.

    Ja, och vad är det han har förrått? Han har väl aldrig påstått att han är heterofil? Om något så borde det väl vara extra ondskefullt att knulla där det gör som ondast och på ett sätt som gud hatar?

    Eller?

    SvaraRadera
  2. Mer anti-kristet kan det väl inte bli.
    Undrar om han kör med pandapaint när det är dags för ett besök i 2:an?

    SvaraRadera
  3. Typiskt pubertalt "mans"beteende.
    Oh no han BLEV bög (inte att det framkom att han hela tiden varit det). Han måste ha blivit det precis, för han kan ju absolut inte varit bög när JAG gillade honom +himlar med ögonen+

    SvaraRadera
  4. det här uttalade sig Euro om för länge sedan. han påstod ju lite hipp som happ i en intervju att han bara körde i röven (ungefär) för att det inte fanns något mer livsförnekande eller större diss mot gud än att skjuta säden i träck.

    SvaraRadera
  5. Vegan Power? Vilken intervju då? Kommer inte ihåg det här, antigen är det mitt minne, eller så har jag inte läst den, vilket det senare förefaller osannolikt... Jaja, ta varandra i skruven nu, mycket skönt och Antikristet für alles!

    SvaraRadera
  6. hallå Sutur S. vegan power här. om jag minns rätt har jag läst det på en pdf-fil av ett fanzine. hittade det på internet för länge sedan men har den inte själv. ska tänka på det o försöka komma ihåg vad det kan ha hetat. om jag minns rätt fick jag känslan av att Euro bara hittade på under intervjuns lopp. att han fick en fråga o sen svarade det hårdaste han kunde komma på

    SvaraRadera