söndag 10 januari 2010

Dokumentären...

Då var den här. Eller, det som hanns med innan jag ballade ur hela projektet, mycket på grund av Jeppes oväntade död. Jag orkade helt enkelt inte ha Katja´s kamera i fejset 24/7 just då. Jaja, det såldes iallafall två foton ur serien på utställningen och det är ju roligt för Katja, för mig känns det mest skumt att någon främmande kulturarbetartant kommer att ha mig på väggen... Kolla upp Katja på hennes blogg, hon är grym.
//P.I.G.


Jeppe (R.I.P.), Jag och Skrik-Stefan Chebacca chillar på Folkkungagatan



"Bolaget ligger ditåt va?"



Cidertorsken



Bea & Jag på Poison Idea



Ciderpaus i Björnsan i affischerandet för Poison Idea
Tack vare tjackpundande, kleptomaniska vänner
hölls tejpkostnaderna nere...



Affischering av Medis
Köptes av någon kulturtant


VM i att se skitnödig och scenelitistisk ut



Jocke & Jag på Poison Idea



Jag & Kjelle i Vällingby



Empa & Jag hemma hos henne



13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar