onsdag 4 januari 2012

No Speed No Zine pt 3

Mitt i den totala stressen och hjärnblödningarnas förlovade land kan jag meddela att Ragnar Persson, konstnären jag nämnde i tidigare inlägg, medverkar med några av sina fantastiska alster. Jag är så jävla nöjd att det finns inte. Ska jag vara helt ärlig, så var det faktiskt i mina tankar att jag skulle be Ragnar göra omslaget till zinet, men jag vågade inte riktigt fråga eftersom vi inte känner varandra mer än att vi tydligen har träffats på fyllan och villan. Helt på eget initiativ, utan att jag frågade, kastade han ihop en SS-logga. Tyvärr så var ju redan kvoten av getter i zinet redan fylld, så jag slänger upp den för er att beundra. Och ni kan ju slå er där bak på att han kommer att göra omslaget till nummer två. Nu ger ju Ragnars hemsida en del att önska, men vill man kolla upp hans grejor räcker det med en simpel bildgoogling på hans namn.

//P. Invictus II



Situation Soundtrack: Tormented - Tomb Of Corpses

1 kommentar: